Människor är som pusselbitar, det finns alltid två som passar ihop

Kom precis hem från skolan, hade mina öronmuffar idag! Och man får ha dom på lektioner, förvånansvärt faktiskt. Dock ville alla prova dom, hehe :)

Har ätit, ska ta och blogga lite, sen byta om och sen dra ut och rida pållen. Skulle egentligen viljat att någon kunde fota idag när jag red, men typ ingen av mina kompisar som är intreserade av foto, vill typ inte fota "häst".

Kan berätta att statistiken är höööööög som bergen just nu! Men jag siktar mot mer läsare! Siktar ju på att komma med på mest aktiva listan, inte vet jag om jag kommer lyckas, men försöka går alltid!
Följ min blogg med Bloglovin föresten!


Fotograf: Jag
Kamera: Canon A100 IS
Modell: Jag
Bilden är faktiskt tagen med digital-kamera, inte dåligt gjort får jag säga :)



Kommentarer
Postat av: clara

Jag kan fota när du rider någon gång :) Om du vill allså.

2011-08-30 @ 16:15:07
URL: http://cclaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0