I don't give a damn 'bout my reputation - lövee

Okej Amanda vann. Vi vet nu, ni behöver inte skriva det på facebook mer.
Inte för att jag kollar på idol men ändå.

TAGGGA LUSSENATTA IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Go dag idag, var hos bror två timmar ungefär, sen drog jag hem, åt lite julmat och fick en julklapp av anton, en bok, den verkas spännande faktiskt!
Har knarkat julmust, flummat i massor på facebook och bara allmänt njutit av det goda livet för en gångs skull..

Har fotat lite också, fick några fina bilder :) Nu ska jag ladda min kamera, borsta tänder, tvätta bort sminket och sen krypa ner i sänge.
Imorgon blir det först ut och jobba, sen göra sig iordning och sen vid tolv drar vi till lussenatta! Sen någongång drar vi hem och gör oss iordning för discot på kvällen och sen drar vi in igen och partar loss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0