Dag 6

Dag 6: Berätta om din familj
Jag har 5 syskon, 3 bröder och 2 systrar. Den äldsta heter Johan, och han är 24 år. Han träffar jag inte så ofta men han bor i en lägenhet med sin tjej och sin (katt<-- (tror jag).
Sen min äldsta syster Heter så mycket som Linda, hon är 22år och bor i en lägenhet strax utanför skara tillsammans med min andra syster och deras två katter och deras hund.
Sen har jag två bröder som är lika gamla, den ena heter Robert, och honom har jag inte träffat så mycket.. faktiskt bara 1 enda gång..
Min andra broder som är lika gammal, 17 år, heter Johannes och bor hos pappa. Honom träffar jag heller inte så ofta..
Och så min yngsta syster (även fast jag är yngre), som heter Hannah och är 16 år, henne är den som jag träffade jäääätteofta förr i tiden när jag var mindre, nu har det blivit allt mer och mer sällan.. :( Hon bor då i min andra systers lägenhet och lever livet!
Detta är typ min familj.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0