Hej, det var längesen!

I fredags var jag på disco på terassen med fina tjejer och killar, som jag skrev i förra inlägget.
Men innan det var jag en snabbis inne på KappAhl i fkp, hade 25min på mig att hitta, prova och köpa något att ha på mig på terassen, hittade inte världens finaste tunika men bättre än inget!
Denna blev det! 199kr skulle den ha kostat, men eftersom att vi är medlemmar där så drogs det bort 49kr!
Aus KappAhl
Till tunikan (som egentligen är en tröja) hade jag dom här mörkblå strumpbyxorna, ser väldigt mörka ut på bilden..
Skulle kostat 99kr men det drogs bort 49kr, eftersom att vi är medlemmar på KappAhl.
Sen så köpte jag denna på rean, skulle ha kostat 30kr men kostade nu 15kr! OBS! JAG ANDVÄNDER DEN ENDAST SOM SOVTRÖJA, DET ÄR STORLEK 48/50 // XL.
Ser röd ut på bilden men den är knallrosa!!
Sen i måndags var jag med Anna inne i fkp, var då inne på KappAhl igen, på BARNAVDELNINGEN! Hihi, hittade då denna skjorta, som ser tornblå ut men den är egentligen genomskinligt blå, syns inte på bilden bara :)
En sån skjorta ska egentligen vara i lite större storlek än vad jag har den, men jag har gjort mig min lilla egna stil så det är trekvartsärm på den! Och så är den kortare i längden.
Hihi, ska erkänna en sak.. det är faktiskt storlek 140!! Fett sjukt..
Men 179kr var det på den ja! Hade denna gången inte med medlemskortet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0