Today It never will be the same

Igår var jag inne i fkp och köpte lite julklappar. Blev en hel del roliga saker!

Lördag, har jobbat, träffat lite roliga människor och ska få en ännu bättre lördag! Kanske ska in till fkp idag igen och köpa mer julklappar. Sen efter det blir det till Zarus en stund ut i skogen och sen kanske man ska dra till UH-ligan en stund med sköna människor, yeah!
Efter ett litet talk med en underbar person som betyder sjukt mycket för mig kan jag väl säga att jag mår väldigt mycket bättre, men har ändå endel sår kvar som inte har läkt..
Tänk att man kan vara så lik en person som man egentligen inte alls är lik, det är konstigt. Det är därför människor förstår varandra så bra, tror jag.

Har lite ångest med vad jag ska köpa till alla i julklapp i år?! Har ju hittat och knåpat ihop en del saker som verkar bra och som jag faktiskt tror folk blir glada om jag köper det till dom! Men ändå, tänk om inte?..

Åhh vill ha jul jul jul jul nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0