Utan dig finns jag inte,

Finner inga ord för hur jag känner, kan heller inte uttrycka mig i känslor heller. Vill gråta men kan inte. Vill inte känna så här. Vill bara bort för ett tag, inga tankar bara jag och ingenting. Orkar inte.
Finns så mycket jag vill säga dig, så många frågor. Gillade dig för mycket vet inte varför det skulle bli såhär.
Kärlek är jobbigt, varför? Det borde vara lätt. Vill vara en fjäril, flyga genom livet och leva bland blommor och bin, där inga känslor finns. Eller åtminstående bara kunna få försvinna för ett tag och komma tillbaka när allt blivit bra.
Elller, så vill jag inte vara mig själv. Ja, så måste det vara.
Liv utbytes, jag kallar det Arne. Arne är tråkig, osocial, har många sorgliga stunder och minnen och deppar jämt och ständigt. Bytes mot ett liv som är roligt, socialt, lyckligt och glädjerikt! Har du något? Skriv i kommentarerna nedan.
Skulle kunna sitta i timmar och bara försöka skriva ner allt jag känner just nu, men det går inte, för ingen skulle förstå mig.

Sitter hemma hos Emma och ska sova här, imorgon så blir det inte så mycket gjort men bloggar gör jag!
Hejdo, ska sova nu
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0