Zarus♥

Drar mig mot Zarus nudå! Ska bara ta nåt och äta innan, haha. Dålig uppdatering kommer det förmodligen att bli idag. Drar ju ut till pollen nu, sen ska jag hem och jobba på min svenska uppgift:((( Skulle vara klar förra fredagen, och har bara gjort början än.. Duktigt Amanda! fast ne
Plus att jag har en massa bokrescensioner som jag inte skrivit än.. damn
Ligger efter i svenskan en hel del nu, inte bra inte bra

Dom bilderna som jag lovade igår, kommer säkert inte upp idag heller, då jag har liiiiite för mycket att göra just nu än att rensa bland mina bilder, men kan hända att jag får lite tid över. Men ska dra nu, hejhej
Har världens mensvärk btw, inte kul att vara tjej ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0