Fanta 0,5L 12,90:- VS. Sockerdricka 1,5L 9,90:-?

När jag var och köpte godis förut passade jag även på att köpa en dricka, när jag väl stod där bland alla drickorna och skulle välja en så tänkte jag smart (tror jag?) Jo, jag ville ha en fanta eller en socker dricka, men jag ville ha en liten dricka och inte så mycket, för dom stora kostar så mycket, men så fick jag syn på en sockerdricka 1,5L som kostade 9,90kr medans en fanta 0,5L kostade 12,90kr, då blev det ju uppenbart sockerdrickan jag köpte. Men snacka om skillnad i pris! Ni kanske tänker, -ah 3 kr, det var ju mycket.. men tänk bara på att man får liksom en till hel liter för -3kr, helt sjukt xd
(Det ska egentligen vara coop sockerdricka, men hittad eingen bild på den, så tog en ica sockerdricka och skrev till coop på den xp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0