Om du var här skulle allting kännas mycket bättre

Sådär, tror jag kan kartan inför provet på torsdag! Helt awesome!
Imorgon blire utflykt till någon kålgård, och så ska vi typ baka bröd och lära oss om grönsaker eller något.. hamnade i en helt okej grupp i alla fall! *Förutom Jöns då, som självklart kom i min grupp.. förlåt mig.

Min katt ligger här bredvid mig och verkar ha fått tokspel på ett snöre, och attackerar mitt ben.. dumma katt :)

Men nu ska jag sova NATTi! :)



Saknar dig så jävla mycket
Tänker på dig varje dag
Önskar vi kunde gå bak i tiden
Då jag var lycklig -
Då du levde
R.I.P Izor 30Mars 2011

Kommentarer
Postat av: clara

sv eller hur :( vi får hjälpa honom idag! :)

2011-09-07 @ 07:55:09
URL: http://cclaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0