Tävling; check

Tävlingen gick jättebra! Har ju endast tränat dressyr i knappt en månad, så är ju nöjd ifall jag kommer runt banan felfri. Och idag debuterade vi och gick felfria, men tyvärrr ingen placering, fast det hade jag inte väntat mig heller. Och även om det gick bra, så har jag maaaassa saker att öva på, mina nerver får ju bakslag när jag kommer till tävlingsplatsen. Jag rider myyyyycket bättre när jag rider hemma i paddocken, höhö.
Nu så ska jag dra mig mot Emma och sen klockan sju blire gudstjänst :)
Uppdaterar nog när jag kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Aww tack vad söt du är. :D <3

2011-09-18 @ 20:16:16
URL: http://alltimelowfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0