~

Inte hänte så mycket dom senaste dagarna.. I lördags hade jag och Anna en myskväll med Emma och firade henne, för hon fyllde ju år förra veckan. I söndags var jag bara hemma, städade och tog det lugnt. Senare på kvällen åkte jag och Emma på två gudstjänster. Igår var jag också bara hemma och titta på film och läste böcker, var ju meningen jag skulle åka till stan med Emma, men hon fick andra planer..
Idag är det alla hjärtans dag och är helt forever alone.. kanske ska dra in till biblioteket senare och hyra lite böcker ?
omg två dagar på mitt sportlov har gått och det enda jag har gjort är pluggat, tittat film och läst böcker? vakna upp nu amanda, det är sportlov!
Föresten längtar jag så in i norden, tills jag slutar nian.. och kan flytta ifrån äckel-falköping, börja gymnasium och få ett helt nytt liv! Men det är en lång tid kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0