Trying to forgot someone you love is like trying to remember someone you never met.

Min dator är tillbaaaaaka!!! Ska absolut inte lova mer uppdatering, för vet att om jag gör det kommer jag aldrig hålla det. Men, ska uppdatera så gott jag kan!
Har gjort klart mitt arbete om högtalaren jag byggt på NO:n, nu är det bara decibelmätaren och provet på fredag kvar att göra... Har engelska-prov imorgon också. Svenskan då? Har för mig det var på fredag också, men att dom flyttade upp det? Bäst att kolla upp det snarast.
Nu när datorn är tillbaka kan jag gå tillbaka till mitt kriminella liv, och börja tanka hem filmer igen! Har längtat ihjäl mig efter att kolla på film, då det bara går skit på tv för tillfället..
Men såg på reklamen på tv om en spännande film som ska komma ut den 24 februari, och lat som jag är orkar jag inte vänta tills dess, så nu är den hemma och jag ska se på den!
Skriver om den efter om den är bra eller inte.. Kanske somnar, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0