Att må psykiskt dåligt, behöver inte synas på utsidan

Skulle verkligen behöva ta det lugnt nu, stanna hemma, duscha, göra ansiktsmask, sova, kolla på film och bara mysa. Men det får bli någon annan dag.
Idag ska jag ut till floby för att fira bror, som fyller 18 år idag. Sen ska jag hem och sova förhoppningsvis, kan ju inte sova nu när jag fått sura uppstötningar.
Blev en lång natt inatt. Var uppe till kvart över nio på morgonen ungefär, sov en kvart, drog mig och Emma upp ur sängen vid halv tio, tog en promenad ute i morgonsolen och drog mig sedan hem. Försökte sova, men fick sura uppstötningar och kunde inte sova.
Nu ska jag städa mitt rum, koka nudlar, äta nudlar och sen dra till broder.
Ha de bra
Tack ClaraR

Kommentarer
Postat av: clara

SNAJSIGT BILD AMANDA! :D <3

2012-01-06 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0