Du gör mig galen, pojk

Du fånga mig vid första ögonblicket. Du kom in i mitt liv med storm, som en våg kom in till stranden men aldrig återvände tillbaka.
Visst har jag tvivlat, med det är värt en chans. Kan tiden vara inne snart? Kanske har jag fel..
Kanske är jag dum?
Kanske har jag bara inbillat mig?
Men man måste våga ta risker, och det är precis vad jag tänker göra, oavsett vad alla säger.
Våga ta ett steg. Det är vad allt handlar om just nu. För utan att ta ett första steg, kan man aldrig ta ett andra steg?
Det är dom här små sakerna man gör hela tiden som stärker en självförtroende utan att man märker det själv. Ett steg, två steg. Tre steg, fyra steg...
Du gör mig galen, pojk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0