Varje utgång är en ingång till något annat

Vill egentligen inte det här, men det måste bli såhär. Det är så svårt. Det kommer vara tufft, men det här är den bästa lösningen. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, Zarus. Kommer aldrig glömma dig, tiden med dig var fin, underbar.

Tack för alla kommentarer! Blir jätteglad över dom måste jag säga.
Har haft en jobbig dag idag, och tiden framöver kommer inte vara lätt, men jag ska kämpa mig igenom.
Vet att det är olika storlek på bilderna nu, men det är arkivbilder som har olika storlek.
Du är den finaste, kommer aldrig glömma dig

Kommentarer
Postat av: Carroo

Åh! Jätte fin häst! :)

2012-01-04 @ 18:37:51
URL: http://carronen.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0