Älskade ängel

Har ju inte uppdaterat på ett tag eftersom att jag mått så dåligt, får se hur det blir med bloggen hädanefter. Kan ju inte lova 100% update,, men ska försöka så gott det går!

Igår hade jag och Emma hela mitt hus för oss själva och vi myste framför Mr Bean och åt tacos. Vi hann ju med en hel del annat, och dagen efter (idag) har jag ju inte mått så jäkla bra, men sånt e livet!
Jobbade i morse och drog sedan med Emma till Göteborg för att fira hennes bror som fyllde 20 år!
Kom hem vid sextiden och har sen dess städat lite i mitt rum, varit och köpt godis och bara tagit det lugnt.
Ska väl snart sova, och imorgon upp och jobba.
Planerna för imorgon är väl att dra till Göteborg idag igen! Fast bara nästan, vi ska ända till Partille och gå in på Allum köpcenter och titta lite i affärer. Får hoppas jag hittar något fint!

Har köpt en jeansjacka! Wiiiihoooo. Kommer upp bilder på den någondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0