Doesn't mean anything to me anymore, I've learned to get on with life.

Haha vilken söndag igår!!
Vaknade upp hemma hos Emma, stack ut och jobbade, hem och duscha, en halvimme senare satt jag på gudstjänst, satte mig på tåget och åkte till Vara för att fira min kära bror som fyllde 24 år igår!
Haha på tåget hem gick det ju inte så bra om man säger så.
Åkte med tåget mot borås för att byta i Herrljunga. När vi kommer ur vara kommer vi till vedum och blir stående i tio minuter för det är något fel på tåget. Alla passagerare får hoppa av och byta till ett annat tåg. Det tåget vi hoppar på är också något tekniskt fel på, så det kör hälften så fort som det borde köra! Precis innan vi kommer till Herrljunga stannar tåget och vi blir stående ännu tio minuter. När jag kommer till Herrljunga måste jag sitta i väntsalen i 45 min innan mitt tåg ska komma. När jag går ut till perongen sänder dom ut i högtalarna att tåget jag ska åka med har blivit försenat en kvart.
Sen tog jag tåget mot Nässjö och i någon stad som jag inte vet vad den heter fick vi hoppa av igen och byta tåg. Ah, men jag kom fram till falköping iallafall!!

Idag hade vi VISA i skolan (och kommer ha det hela veckan förutom fredag), och jag praoar på ålderdomshemmet! Haha det är ju lite speciellt..
Och det är en jättesöt tant där som är kittlig! Henne gillar jag.
Kör väl en gammal bild med duckface! BANG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0