Don't be afraid to difference

Tyckte ni rätt låt vann? Jag tyckte det iallafall!
Torsten Flinck var bäst av alla tycker jag faktiskt. Om man bara lyssnar på texten, och känner lite medkänsla med tanke på hur han hade det i sitt "past" så är låten riktigt bra. Vet inte varför jag fastnat för sån smörja egentligen, men älskar låttexter med en mening i sig. Men, hade han vunnit så hade vi nog inte haft en chans i Eurovision sen, så det var ändå rätt att Loreen vann! Det hade ju varit katastrofalt ifall Björn Ranelid hade vunnit lixom..

Nu ska jag ta och göra lite sittups och armhävningar bara, sen sussar jag! Ska ju upp och jobba tidigt imorgon.
Fick lite dopprestenter förut, bla lite godis. Och så fick jag en blus, ett par schorts och lite underkläder. Tack!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0