Punkt.

Onödig fakta om mitt liv: Att tvätta ansiktet utan att ha håret i en tofs är nog det jobbigaste som finns.'
Ännu mer onödig fakta om mitt liv: Det gör ont att få tvål i ögat.
Ytterligare onödig fakta om mitt liv: Jag rostar bröd.

Ska snart till skolan.
Idag efter skolan ska jag ta hand om den där grejjen där man ska göra dag för dag, som jag inte gjort än.
Alltid när jag börjar på sånna så får jag aldrig avsluta dom, av ypperliga skäl. (Inte för att jag vet vad ypperligt betyder men det lät bra.) Men den här gången ska jag faktiskt avsluta den!
Btw, satt och kollade runt lite på kameror igår, blev sugen på en Nikon D200, någon som har en sådan? Är den bra?
För om jag förstått rätt så är det nog precis en sån jag är ute efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0