Hej där!

Hej där! Förlåt för dålig uppdatering, men i lördags var jag hos Emma hela dagen, och i söndags kikade jag på stor häst SM, hopp :) Kameran ligger hemma hos Emma, så lägger upp bilder imorgon :) Blve nog riktigt bra bilder tror jag!

Idag började vi skolan och det var väl okej, inte världens roligaste precis men med Emma vid min sida blir allt roligare!
Nu sitter jag här med Skype & Emma :D

Igår gjorde jag och Emma ansiktsmask, tillsammans med BANAN-MILKSHAKE (L)
Banan-milkashake måste vara det godaste som finns! Sen efter det så tog jag en låååååång härlig dusch :)

Känner att jag behöver lägga upp lite bilder här på bloggen vad sägas om detta? :]
Bjussar på en bild på mig så länge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0