Så länge man har roligt är ingen tid bortkastad

Detta är en text som jag bara hade lust att skriva.
Klockan är 00:43 och jag lyssnar på Chris Medina - One more time. Låten spelas om och om igen. Jag sitter i min säng, har en marabou chokladkaka bredvid mig och faktiskt njuter av det jag har för en gångs skull.
Jag tänker på det jag har och är glad över det, visst finns det mer saker jag vill ha.. men jag begär det inte. Jag menar, jag måste inte få saker hela tiden för att vara lycklig.. för jag ska vara glad att jag har det jag har. Har hänt många gånger att jag lyckats åstadkomma något bra, men att jag sedan ångrat när det inte finns längre att jag inte glädits mer av att jag hade det. Som om det aldrig funnits.  "Vi tänker sällan på det vi har, men allt för ofta på det vi saknar"
Blöh, kanske tråkigt att läsa om detta men jag har liksom lust att skriva av mig.
Jag har ganska mycket tankar i mitt huvud nu.
Jag vill börja leva.
Jag skulle kunna dansa hela natten lång bara för att få känna att jag lever.
Jag vill göra någonting med mitt liv.

Jag ska skriva en lista över saker, som ska bli mitt "nyårslöfte". Sakerna på den här listan, måste göras innan 2012 är slut. 2012 ska bli det bästa året, jag ska leva mitt liv fullt ut. Jag är taggad.



Kommentarer
Postat av: Elin

Shit, känns som att du precis läst mina tankar.. :o

Svar: haha, gillar din stil bruden.Jättefin blogg har du! :)
lipslikecherry.blogg.se

2012-06-13 @ 20:24:42
URL: http://mylifeisabigstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0