Dag 2 & 3

Dag 2: Berätta om dig själv, vad du gillar att göra, favoritmat osv
Jag heter Amanda, och gillar att vara med kompisar, fota och att göra helt random saker! Favorit mat är, har väl ingen favorit så men gillar tacos? ;) Favoritfärg är gul. Min förebild är nog..? Har ingen förebild, eller jo men säger inte vem;)
Dag 3: Räkna upp 5 bra saker med dig själv, inte dåliga
1. Jag är bra på att dissa folk
2. Jag är bra på att diska
3. Jag har väldigt bra tidsuppfattning, dock inte distanser
4. Jag är bra på att skratta
5. Jag är bra på att gråta
Sådär, dag 2&3 avklarade :)

Kommentarer
Postat av: clara rosén

Amanda! hör av dig på sms eller facebook eller nåt så vi kan bestämma om söndag osv ;)<3

2011-11-03 @ 16:51:14
URL: http://cclaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0