It's all about accept

Har haft ett djupt samtal med en mycket stark person. Hela mitt huvud snurrar just nu efter alla tankar som samlas. 
Hon är i skiten igen och som aldrig förr. Min mamma. Helvete vad arg jag är just nu. 
Vill bara hon ska dö, helt ärligt så jag slipper all skit. Så jag och mina syskon slipper all skit. 
Jag har sagt flera gånger till mig själv, skrivit det, att jag har ingenting med henne att göra längre. Men hon finns i mina tankar VARJE JÄVLA DAG, och jag erkänner det.
Hon kan dra åt helvete säger jag bara. helvete.
Jag fattar inte hur jag lyckats stå ut alla dessa år, det är fan helt sjukt.
Jag vill bara slippa skiten så fort som möjligt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0