Make me feel lika a princess

Ändrat utseéndet på bloggen nu! Samma design som jag haft förut men skit samma, jag ville ändra och tog första bästa. Den ä inte helt komplett för som ni ser så saknas det ett N på mitt namn och headern ser lite konstig ut. Och så ska jag ändra färg på sökrutan men det orkar jag inte nu. 
Har haft en grym natt med fina vänner! Var och tältade med ett par killar och tjejer från klassen, var sjukt kul! 
Som ni kanske läst tidigare i bloggen så har jag gjort om mitt rum. Och från början när vi började renovera här inne så hade jag tänkt mig något heeelt annat än vad det blev! Jag ville egentligen ha modernt i någon mörk färg och lite häftigt sådär. Giss vilken färg det bev? ROSA! Inte alls min stil men det kändes bra och då körde jag på det liksom. Det blev en vägg med blommig tapet och alla andra väggar i målat rosa, gulliga möbler och jättetöntigt egentligen men jag gillar det! Ska tuffa till det med två inramade posters på Guns N Roses tänkte jag. 
Nu har jag i alla fall ett rum som det går att vara i, ett rum som jag trivs i! Det känns bra. Tänkte lägga upp bilder på det någon dag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0