Pump

Ja, kan väl säga att efter mina upptäckter mår jag bara allmänt skit just nu. Abow. 
Har även fått reda på lite mer, fast om en helt annan grejj. 
Och så har jag krossat en killes hjärta, känns hemskt. 
Jag hade inte märkt hans vibbar, och sen när jag började snacka med honom om killen jag fastnat för, avbryter han mig mitt i alltihop och säger:
-Har du någonsin varit förälskad?
Jag svarade nej och ställde samma fråga tillbaka. Han svarade:
-Ja, jag fick den ulltimata dissen.
Det var då jag fattade, det var mig. Och alla bitar föll på plats, han fick "den brutala dissen" när jag började snacka mitt framför hans ögon om mitt crush. Jag är en hemsk människa, attt jag inte fattade?
Non respect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0