Förbanna inte mörkret, utan tänd ett ljus

Hejhej, klockan är tre på natten, och NEJ jag kan inte sova.
Samma visa natt. Lägger mig vid någon gång på kvällen (idag 7), sover till fyra, är och är vaken tills klockan är sex för jag kan inte sova.
Nu har jag vaknat iallafall, ska kolla avsnitt ur säsongen av svampbob som jag laddat ner. Är hungrig så ska äta nåra clementiner till det, mums.

Igår/onsdag hade jag det riktigt bra med Emma i floby, dock följde inte Hannah med. Vi käkade kebabrulle, första gången jag ätit det, riktigt gott måste jag säga!
Vi drog ner till ica sen och köpte choklad, drog upp till fritidsgården och hängde där en stund, träffade trevliga människor!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Kommentarer
Postat av: Emelie

missa inte att jag har "veckans länkningar" på min blogg som avslutas på söndag då alla som kommenterat mitt veckans länkningar inlägg bli länkade:)

2012-01-15 @ 13:10:49
URL: http://iisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0