Saturday

Dagen började med en ordentlig frukost, te och macka. Ovanligt mcket för att det ska vara jag som käkar haha.
Drog sen ut och tvättade en bil, tjänade tvåhundra kronor, gött!
Ska snart städa mitt rum och sen blir det grillning för Emma kommer hit.
Imorgon drar jag till göteborg och stannar där i några dagar. Emma spelar sin första match på gotia på måndag, drar och kollar den och så :)
När jag kommer hem igen ska jag ta tag i min lilla häst som väntar i stallet. Har tänkt nu att istället för att jag rider henne ska jag köra med inspänningstyglar och longera henne så. Sen ska jag börja att rida in Prinsessa också tänkte jag. Hoho längtar!
Ska lägga ut annons på blocket om kattungarna nu föresten, finns tre honor kvar till försäljning, skicka mail ifall ni skulle vara intresserade så får ni veta mer! [email protected] (Leveransklara 29 juli)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0