I'm so scared, what the hell am I really doing?

Jag är så jävla rädd. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Det känns som att minsta lilla grejj kommer förstöra allting. Som två kugghjul som snurrar, men man vet aldrig om det kommer komma en flis emellan och stanna allting. Det är så svårt. Jag är så rädd att förlora dig, att förstöra allting igen. Min ena halva försöker inbilla mig att allting kommer gå bra till sist, medans min andra halva skriker åt mig att jag är sämst i hela världen.
Detta gör mig så nervös, så nervös så jag skulle kunna dö. Så nervös så jag bara får lust att ge upp allt.
Har ju själv förstått nu att det självförtroende jag hade, bara var på låtsas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0