Back On Track

Hoho. Känner mig på något sätt glad. Men ändå så finns det något där som tynger ner så enormt mycket, vet inte vad det är. Känns som att det är något som kommer hända, som jag bara vill få överstökat lixom.
Aja, det var studiedag idag och nu är det bara 4 dagar att gå i skolan. Ska överleva dom genom att försöka se positivt. För nästa vecka är det ju VISA-vecka, och jag, Emma och Hannah kommer praoa på ålderdomshemmet tillsammans! Kommer bli fett najs.

Föresten så har jag sålt min kära gamla hederliga kamera. Dock inte objektivet.
För ska ju köpa ny!! Fast har lite beslutsångest över vilken jag ska köpa.. Vill helst ha en Nikon då jag känner till kameran.. Fast det vore ju ändå najs att pröva något nytt, en Canon? Fast så har ju Emma nikon objektiv som jag säkerligen kommer få låna, och köper jag en canon passar inte dom.
Det ordnar sig nog i slutändan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0