Utkast: Maj 6, 2012

jag ska försöka starta upp bloggen igen tänkte jag faktiskt! jag bloggar faktiskt från mobilen, för har ingen dator (igen). men jag hoppas den kommer tillbaka snart.
var i skövde igår och fixade en konfirmationsklänning, hittade en suuperfin klänning som jag verkligen verkligen gillar!
hittade lite annat också, såsom jeans och lite underkläder, riktigt nöjd med sakerna jag köpte! imorgon drar jag nog in till stan och fixar ett par låga (förhoppningsvis) svarta converce att ha till konfirmationen.
hela dagen idag har typ bara varit flöt, käkat massa choklad. men har faktiskt pluggat en del till körkortet men jag gav upp haha.
aja, lägger inom kort upp bilder på vad jag köpte igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0