Love me now or lose me forever

Hej alla! Drog till skolan i morse, sen drog jag och Emma in till staden och strosade lite. Dagen blev ju inte alls som jag planerat.. tänkte jag skulle köpa en våg-tång, en halsduk och en mascara, men icke sa nicke, pengarna som skulle ha satts in på kontot i lördags hade inte ens kommit in på kontot! Så vi gick in på vero moda och kollade lite, sen drog vi till LEKSAKSAFFÄREN! Älska ! Jag och Emma ska köpa walkie talkies tänkte vi, och dom ser ut som BILAR!!! heeelt awesome. Sen drog vi och köpte varmchoklad på ett fik och så på lindex köpte jag en ansiktsmask och hair-donuts.
Var väl helt okej, men hoppades ju på att jag skulle ha köpt liiiite mer faktiskt! Men usch vad kallt det var, gick och frös i princip hela rundan på staden.

Tänkte ju köpa en våg-tång, inte en krus-tång och inte en lock-tång, utan en som gör vågor i håret. Min granne gjorde på mig för ett tag sedan, blev ganska fint :)


Köpte bara en mask, för visste inte riktigt hur mycket pengar jag hade. Men det blev en choklad-mask ifrån lindex 14,50kr . Har inte provat en sådan här mask förut, så hoppas den är bra!



Gillar denna bilden, skarpt!


Kommentarer
Postat av: Elinaaaaaaaaaaaa

Vem på bilden? :3

2011-08-29 @ 21:28:32
URL: http://alltimelowfan.blogspot.com
Postat av: clara

Vem är det på bilden? :)

Den masken är skitbra!:)

2011-08-30 @ 07:41:33
URL: http://cclaraas.blogg.se/
Postat av: sabina

härligt me ansiktsmask, måste också testa den där:)

2011-08-30 @ 09:42:16
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0