Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en.

Yaaaay! Min dator is back.
Sitter här och grejjar med foton, har sovit hela dagen idag när jag inte haft någon dator så är jäääättepigg nu!
Menmen, för ett tag sedan när vi storhandlade hemma tog jag kort på allt vi köpte, och det är svårt att förklara, men jag gjorde en film av det! Som inte går att lägga upp på blogg.se...
Men men, hittade massa gamla bilder sen jag, Emma och Clara var på kinnarpscupen, redigerade dom lite bara:D
Bilder kommer snart, babes! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket!:) Jag har lagt till dig nu, lägg till mig med! kram!:)

2011-12-14 @ 17:05:15
URL: http://eviiih.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0