Jag begär ingenting, men jag vill ha allt

Så, duschat, laddat ner film och ska blogga! Rummet är klarstädat också för den delen. Filmen blev: Love Actually, någon som sett den? Vad tyckte ni om den?
Nu ska jag skriva om vad jag fick i julklapp då!
Jag fick
- Ridbyxor, mörkblåa
- En svansborste
- Tumvantar 2 par, svarta & vita
- Headset, Deltaco
- Datorhögtalare, 2.1 Speedlink
- Datormus, Deltaco
- Godis
- Presentkort på H&M
- Muffinsform-karta
- Kokbok
- Fake-glasögon
- Prydnad
- Volympuder till håret
- (En matskål till katten bara för att jag har typ inga)
Det var typ det jag fick, av familjen och vänner, är jättenöjd! Bilder kommer på allting någon annan dag, för nu ska jag krypa ner och titta på film.
Ha det så bra!
//Manda

Kommentarer
Postat av: clara

love actually är skitbra :D<3

2011-12-27 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0