Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta

Oh riktigt fin lördag ser det ut att bli! Förutom vädret, såklart..
Drar mig mot Emma nu, och ska göra mig i ordning coch låna hennes vågtång. Sen drar jag mig till skövde vid 14.15 och donar lite där! Sen tar jag tåget hemvid 18 någon gång! Blir nog fint det.
Fick en fin överaskning imorse, mer om det i nästa inlägg.
Och ja, dom där bilderna.. har jag inte lyckats få ordning på än :/ Men jag ska fixa dom, lovar. Vet bara inte när,,
Fick ju ganska feta pengar igår kan jag ju säga! (a)
Väldigt regnigt idag..

Kommentarer
Postat av: cattis

tack så mycket, ska nog behålla den!:) jätte fin blogg! Åhh gött med pengar! :)

2011-12-03 @ 13:25:04
URL: http://catharinanejman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0