oj, oj, oj, oj vad har jag ställt till med nu då?

Fet kväll igår, drog runt i odensberg med massa polare. Sen drog vi hem till Emma och gjorde ett nytt försök att se på mänsklig tusenfoting.. förra gången somnade vi. Menmen igår såg vi klart på hela! Konstigt slut, dock.
Sen började vi se på American Pie 2, men stängde av efter typ halva filmen för den rent ut sagt sög. Sen somna vi.

Och jag vet att jag skulle ha bloggat igår men hann aldrig. Så ni får nöja er med att se tröjjorna jag köpte ikväll;)
För nu hinner jag verkligen inte, ska dra ner och käka nåt, sen kolla busstider, sen dra ut till pållen och ut i skogen en stund sen så drar jag, madde och emma till stan och grejjar lite smått! Blir fint det :)

Känner att jag har lite tidspress på mig då det går oerhört LITE bussar härifrån obg..
arkiv-bil? jajjemän -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0