Om du fuckiiiing bara var min nu

skrev ett inlägg precis, som var långt, men tror ni inte jag raderar hela texten innan jag hunnit trycka på publicera?!
Aja, det är detta som kallas min tur.
Sådär, inte uppdaterat på några dagar, check.
Tyska prov imorgon, check.
Inte övat till det, check.
Ska öva till det, check.
Har tidspress, check.
Är olyckligt kär, check.
Mår så jävla dåligt jämt och ständigt, check.
Det gick dåligt på matteprovet, check.
Trött på skolan, check.
Har världens jävla huvudvärk, check.
Vill sova ist för plugga, check.
Måste duscha, check.
Mitt liv är på topp just nu♥

Imorgon blir det in till staden och köpa en ögonbrynspenna! Och på fredag ska jag åka pulka med härliga ungdomar! Fast innan det måste jag ut till Zarus, och om han är vaccinerad då så ska jag bara gå ut en sväng för hand med honom och inte rida på en hel vecka, och är han inte vacc så blir det ut i skogen.
På lördag är det ju lussenatta! Ska bli helkul verkligen! :D Emma är ju sjuk nu, hoppas verkligen inte hon är det på lördag :/

Nu: plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0