Once upon a time there was a girl, and she was happy. That girl was me.

Hemma igen!
Såklart var bussen sen och kom inte förens efter 15 minuter typ, skitsurt. Sen drog vi till biblioteket och lämnade tillbax två böcker som Emma lånat, sen drog vi ner på stan, och Emma köpte ett par blå jeans på lindex för 99kr, som egentligen kostat typ 300 eller nåt. Sen så hittade hon två par bh-toppar, en blå och en svart, och så ett svart linne över dom. Och jag fick med mig ett svart linne med en slags volang ifram, bild kommer :)
Sen drog vi till lilla blå och myste, och jag köpte en stor chokladmufins, som jag mådde illa efter jag ätit den. Den var stor och jobbig att äta.. puh.
Sen drog vi till willys en stund och strosa runt där.
Nu ska jag titta på en film jag laddat ner, den heter 18 year old virgin. Får se om den är bra eller inte(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0