Back in hometown, skövde

Sådär, alldeles lagom träffat syrran. Skitkul! Dessutom schoppade jag en MAAASSA julklappar till jättemånga människor! Tog tåget 11.11 ifrån fkp imorse och var framme 11.29 och träffade syrran där och så drog vi ner till Commerce, där jag hittade en del. Sen skulle vi ta bussen till Elins Esplanad, men bussen gick typ inte förns än 2 timmar typ, så vi bestämde oss för att gå dit, och när vi inte ens kommit halvvägs blåser den där jävla bussen förbi oss som går till Elins Esplanad! :O Så det hade allså stått fel i tabellen ;@. Menmen, en trevlig promenad hade vi iallafall! :D
Sen vid Elins Esplanad mötte vi syrran som satt och målade små barn i ansiktet, hon jobbar ju med ansiktsmålning och sånna grejjer, och så drog vi runt inne där och köpte ännu mer julklappar! Sen slutade syrran med jobbet och vi drog in på maxi och köpte mat, och jag köpte varsin chokladpudding till oss tre som vi åt i bilen påväg till rese. Väl på rese hoppade jag på tidigaste tåget hem till fkp, som stod vid perongen och väntade på att få åka, fett tur hade jag att jag hann med det annars hade jag fått vänta tills nästa tåg som kom förns efter 35 min, inte så kul att vänta lixom.
Så nu är jag hemma och ska dra ner och äta och sen slå in enn massa julklappar! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0