How I Met Your Mother, yeah

hänt mycket den senaste.. då jag inte bloggat. Har haft olika färger och längder på mitt vackra hår, varit iväg på trevliga ställen och träffat ännu mer trevliga människor!


Tisdag 8/11-11
Skola, konfirmationsträff, mycket trevligt. Sen drog jag till Ica i floby och köpte två förpackningar blondering.
Gjorde en blondering och mitt hår blev knallrött.

Onsdag 9/11
At 06.15 på morgonen kom Emma hem till mig och vi blonderade det ännu en gång. Mitt hår blev knallorangt den här gången, kul kul, fast ne!
Sen skola och sen drog jag ut till Zarus och hoppade lite på ridbanan, gick helt okej!

Torsdag 10/11
Skola, sen drog jag till frisören i floby och köpte en toning till mitt hår så vi kunde fixa till det lite bättre. Blev Nougatbrunt typ :) Men så sa frisören att eftersom att jag blonderade mitt hår så många gånger var jag tvungen att klippa av det en bit eftersom att det var så slitet, men såklart blev det mer än bara "en bit", så nu har jag hår bara till axlarna..

Fredag 11/11
Skola, sen drog jag till Zarus en stund och efter det drog jag mig in till staden till tonår, var en Go-konsär som vi kollade på, riktigt bra! Dom bjöd även på gratis godis, mumma..

Lördag 12/11
Jobbade, sen så Städade jag mitt rum, behövdes verkligen, sen drog jag, Emma och Anna in till staden igen och kollade på Go. Sen vid fem drog Emma på fest och Anna skulle till en filmkväll, så jag var lite med Alice och Jennifer (ej land). Sen kom Gustav, Malin L och Sofia i typ fem minuter innan dom gick igen. Sen skulle jag dra till Uh-ligan och kolla lite när jag träffade Gustav, Malin och Sofia igen, vi drog och kollade på när ett lag tränade i odenhallen, där träffade vi också Casper B och oscar Å! Sen drog Gustav och Malin till willys och jag och Sofia strosade runt i odenhallen. Sen började Uh-ligan och vi typ kollade på det, yeah.

Söndag 13/11
Jobbade, sen drog jag på tävling. Ett stopp i första klassen, sen när han väl kommit över så flyger jag av.. I andra klassen gick det bättre, dock ett stopp men jag satt kvar iafall!
Sen drog jag hem och gjorde iordning Zarus och sen så satte  jag mig och kollade på typ 7 avsnitt av How I Met Your Mother, sjukt bra! Snart har jag kollat klart på första säsongen, och har laddat med andra säsongen också snart, finns i datorn!

Måndag 14/11
Skola, sen drog jag hem och typ satte mig vid datorn, ska skriva klart, sen skriva ett till inlägg och sen kolla på himym!
Puh, jobbigt att skriva allt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0