I wanna be myself, but still like anyone else

Klar med  so:n! Sitter här med skype och bara deppar

Typ perioder som nu, önskar jag att jag vore lika fin som alla andra, vill inte ha mitt ansikte eller mitt hår. Jag är inte fin, men vill vara det. Skulle kunna lägga ner massor av tid på mitt utseénde men orkar inte, fml lixom.
Har en såndär deppperiod i mitt liv just nu som bara är jobbig, vill bli äldre, mognare och bara få ett allmänt bättre liv. Varför skulle just mitt liv bli som det blev, varför var jag så jävla äcklig som jag var när jag var liten? Hade jag inte varit det hade kanske mitt liv varit mycket annorlundare nu. Vill inte bo här, vill flytta någonstans där ingen vet vem jag är och bara börja om lixom. Inget kul i mitt liv alls. Skulle kunna ta en kudde framför ansiktet och bara gråta, men fan det går inte. Vill bort härifrån ett tag, samla tankarna och bara njuta av att ingen vet vem jag är. Mitt liv suger för tillfället. Vill ta en massa ego bilder och sen lägga in på datorn och vara nöjd, men det går bara inte, för jag är inte fin ett dugg alls. Hejdå.

Ohja, är i depp period som fan nu. Inget kul med svärord jag vet. Bloggen kommer innehålla massa depp inlägg ett tag framöver, men bloggen handlar ju om mitt liv, så varför inte skriva som det är ?

Kommentarer
Postat av: clara

Amanda? Du är varken ful eller äcklig, vad fick du det i från? Finns för dig hela tiden om du vill prata om något eller så, hoppas du vet det!<3

2011-11-24 @ 16:24:56
URL: http://cclaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0