Oh damn you boy, förstårintedig

Livet är ett mysterium. Liksom, vad är det som får allt att funka här i livet? Oh varför har jag sådana här tankar i huvudet hela tiden? Dessutom funkar ingenting just nu.
Vill inte gå till skolan. Vill inte jobba. Vill inte tillbaka. Vill inte känna såhär. Vill bort härifrån ett tag.
You are in my head, I see you all over me, in my head. You fulfill my fantasy. I swear, you are in my head everyday, everytime, everywhere and allways. You are like a bad memory that is played over and over and over again in my head. Damn..
Snälla, kan jag inte bara få vara lycklig igen? Orkar inte mer.

Hittade en väldigt fin och tänkvärdig text som jag tycker ni borde checka in här -->http://loppi.se/jag-ska-kla-mig-fin-varje-dag
Så himla bra skrivet, mycket tänkvärdigt måste jag få säga!

Vad ska ni göra på nyår btw? Hos mig eller Emma blire troligtvis fest! Med många fina underbara människor..

Såhär mycket hår blev avklippt när jag klippte mig själv! Ganska mycket. Fast det var såklart mer när jag klippte mig senast.. ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0