Jag är ingen jag låtsas vara

Mitt blod rinner
och för varje droppe
som sakta sipprar ur mitt sår
blir dina andetag fler
och mina blir färre
mitt blod rinner
och du är mitt sår
dina andetag blir fler
mina blir färre
nu kan jag känna att du andas för mig
Mitt blod rinner
och för varje droppe
som sakta sipprar ur mitt sår
blir dina andetag fler
och mina blir färre
mitt blod rinner
och du är mitt sår
dina andetag blir fler
mina blir färre
nu kan jag känna att du andas för mig

GODNATT! Fast jag ska inte sova, ska skriva lite och sen ska jag se på sunes sommar som jag precis laddat ner :)
Att sälja på föräldramötet var helt okej! När vi räknade fick vi in 1600kr på bara att sälja kakor till föräldrar, skitbra! Vå sålde ju för att samla in pengar till klassresan, och så ska vi ju såklart samla in massa mer pengar haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0