Pannkakor♥

Så, hemma från skolan, ska ta och checka lite tv och så vänta på att pannkakorna som någon där nere håller på att grädda, sen så ska jag ut till pållen och rida lite. Längesen det nu! Har ju inte orkat..
Har kommit på att det jag skriver här i bloggen verkligen är OINTRESSANT, men ska försöka hitta mer inspiration, och så vill jag gjärna ha tips från er läsare om vad jag ska skriva här i bloggen! Kom igen, vad vill du/ni att jag ska skriva om, för hittar absolut inte inspiration längre..
Tyska-prov idag, tror det gick ganska bra, inte världens bästa men får väl hoppas på att jag blir godkänd iallafall! Tyska suger ju inte alls balle eller så.. ('Förlåt mig alla tyskar, jag är inte bra på tyska och gillar det inte ett dugg, men jag är INTE rasist!')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0