Den största njutningen i livet är att göra det som andra säger att man inte får göra

Hallå! Nu är rummet klart, blev riktigt nöjd faktiskt! Nu har jag någonstans att ha kläderna på (förutom golvet) och jag har någonstans att ha alla mina grejjer på, och inte i lådor! Riktigt skönt faktiskt.

Kom precis hem från Emma, har varit där i en timme. När jag var klar med rummet drog jag ner och la glass i stora glass, lade skivad banan på och sen chokladsås på det, riktigt gott! Selsa var där och vi skojjade och pratade om allt mellan himmel och gjord.

Har gjort i ordning alla grejjer inför tävlingen imorgon, putsat sadlar och träns och tvättat benskydd och putsat stövlarna. Skönt att få det gjort, nu är det bara sömnen som saknas.

Skräll att jag har öppet ena ögat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0