Det är för väl att lögnen finns, för tänk om allt man hörde skulle vara sant

Ingen uppdatering igår, gick upp vid 5 på morgonen, var vid tävlingsplatsen halv nio, gjorde min första start vid elva, andra start vid 2, omhoppning vad fyra halv fem någon gång, åkte hem vid sex tiden, kom hem slängde mig in i duschen, och drog mig sedan bort mot kräftskivan som började för två timmar sedan då. Hahah men det var kul, dagen var så väl som lyckad igår!

I första klassen dubbelnolla vi, och blev femma. I andra klassen nolla jag i grunden, i omhoppningen skulle jag göra en sväng men jag gjorde inte den svänge och på grund av det drog det ut på en extra sekund, hade jaag gjort den svängen hade jag sparat den sekunden och blivit tvåa! Men nu blev jag fyra, men nöjd är jag!


the sun keeps us alive

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://stylegirl.se - fraktfritt hela helgen!



TRENDIGA SMYCKEN TILL OTROLIGA PRISER!



Missa inte vår sommaruförsäljning! ALLT SKA BORT!

2011-09-04 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0