Liiista jag hittade bland alla bloggar jag kollar på

VEM

Vem är i rummet med dig? Min katt
Vem fick du senaste sms av? Emma B
Vem tänker du på nu? Emma B isf, för jag skrev hennes namn nyss
Vem pratade du senast i telefon med? Börje tror jag ?
Vems hus var du senast i? Mitt
Vem önskar du var med dig nu? Vill vara själv
Vem är din favoritsläkting? Mina syskon.

VAR

Var är din mobiltelefon? Under min kudde
Var handlar du mest? H&M eller Bikbok.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? T-shirt: Lindex tror jag? Skjortan: Gina

Var åkte du senast bil? Igår.


VAD

Vad åt du senast? Smörgås.
Vad drack du senast? Varm choklad.
Vad är det för färg på dina byxor? Mina mjukisbyxor är svarta.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min bok.
Vad har du på fötterna? Baaarfota.
Vad är din favorit färg? GUL.
Vilken film såg du senast? Mean Girls 2
Vad hör du just nu? All kinds of time med Fountains of wayne.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Yesbox!
Hånglat på en bio? Nepp.
Hånglat i skogen? nja.
Tyckt att din kusin är het? Nej men mina kusiner är snyggisar.
Sovit naken? Nån gång, men jag gillare inte.
Kört över hastighetengränsen? Nej, bara åkt med xp.
Målat om ditt rum? Yesyes.
Dansat framför en spegel? Oh ja.
Fått hicka? Usch, ja.
Dumpat någon? Nja, ah typ.
Stulit pengar från en kompis? Det vill jag inte påstå.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Näpp.
Varit i slagsmål? Nja, beror ppå hur man ser det.
Smugit ur ditt hus? Maaassa gånger.

Haft känslor för någon som inte känt desamma? a.
Hånglat med en främling? Nej, stolt tjej!
Älskar eller saknar någon nu? Absolut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0