Ska inte klaga på dålig uppdatering, så tråkigt att läsa

Skrev inte igår men hade en mysig kväll med Emmas familj. Kom med kladdkaka till 'Emma när dom satt och spelade monopol, kollade på en stund och Emma förliorade först, sen gav sig hennes mamma, och då vann Björn! :d
Idag så var det ju så i skolan att killarna skulle klä ut sig till tjejer, och tjejerna skulle klä ut sig till killar. Jag hade svarta mjukisbyxor med extremt häng, en svart T-shirt utan tryck och en svart mössa som jag stoppat in allt hår i förutom en liten lugg som stack utanför, alla sa att jag var lik en kille i min parallell-klass, men själv tyckte jag inte alls det, Tyckte jag bara var en exakt kopia av min broder! Haha, men efter denna dagen hade jag hellre velat vara kille en tjej faktiskt, för jag passar mycket bättre som kille!
Sen så var det bilbyggartävling i skolan, och jag, Emma och tea byggde våran SPACE-PIG ARNE-BERTIL! Sjukt snygg blev han. Men han gick sönder när vi rullade ner för rampen som skulle utmärka vilken bil som rullade längst, men hoppas i alla fall att vi har en chans i Design-tävlingen, där snyggast bil vinner, för våran bil var verkligen snyggast, tycker jag iallafall :)
Imorgon blir det typ massa plugga inför biologi provet på fredag :D
Imorgon lägger jag upp bilder från dagen.
Ansiktsmask.
Nu blir det bädda ner mig framför tvn med prickekorvmackor och en stor kopp med varm choklad.
Plugga imorgon, pållen på fredag, tävling på lördag, sen fest, jobba på söndag.. fullt upp!
Red i skogen med pållen idag, btw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0