Sorry uppdateringen..

Ursäkta uppdateringen igår och idag men jag kom hem seent igår kväll. Startade första dressyren och gick heeelt okej! Men så skulle jag galoppera i höger galopp på en volt, men han ville inte fatta höger galopp, bara vänster. Men det problemet är gammalt, "kom" i juni och har suttit i sen dess.

Är helt slut, kom hem vid halv 4, ställde mig och gjorde en lasagne, och gick sen och lade mig och sov (sov emellan när lasagnen gräddades, 1tim 15min). Imorse somna jag på bussen, och likaså på vägen hem. Måste ta och verkligen få sova ut någon dag, men det är svårt, jobbar ju helg.

Tänkte jag skulle ta och baka lite kakor, dels för att bjuda klassen på imorgon tänkte jag, och dels för att bjuda alla som har bjudit mig på kakor. Sen så tänkte jag göra en rulltårta till min tränare!
Kanske tänkte göra lite kakor att ha bara hemma också.. bara att baka lite, sådär kul!
Förslag på kakor/bakverkk jag kan göra?

Bild från i lördags


Bilden är tagen av Sofia Johansson
Och hästen heter Zarus, och det är jag som sitter på ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0