Uppdatering värdelös

Föööörlåt min värdelösa säääääämsta uppdatering dom senaste två veckorna! Men har typ sovit, ridit, pluggat och varit med Emma. Ingen tid över där.
Har precis gjort och ätit pannkakor, och nu checkar jsg film "Du, jag och Dupree" hette den nog, på TV6 :)
I måndags färgade jag håret, fick massa färg i pannan, men bra blev det! Emma färgade på mig. Sen så gjorde vi ansiiktsmask, en chokladansiktsmask! Basjbrun i ansiktet.
I tisdags var jag på konfaträff och efter det sov jag hos Emma, och vi letade kläder till nästa dags skolfoto!
Idag när jag kom hem sov jag i typ tre timmar innan jag drog ut tillpållen och red lite i paddocken, riktigt fint gick han!
Någon mer ä jag som bara älskar mannagrynsgröt? Helt random med långt a.
Ska berätta för er att jag har tagit massa nya foton! Fast dom kommer nog upp imorgon när jag hämtat hem kameran från Emmas place. 
Älskar dig syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0