Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer, längtar efter något som kan rädda mig

Sådär, inhandlat massa nya kläder i faret också! Men dock inga röda byxor..
Imorgon blir det fortsätta på bilden, har ju knappt kommit halvvägs ens. Men har ju två dagar till på oss!
Det här med röda jeans, har letat ÖVERALLT efter röda byxor, Bikbok, H&M, ellos, gina, kappahl, lindex, veromoda, laredoute, nelly, new yorker, jc, cubus men inte MQ. Hittade ett par på.. laredoute tror jag, men dom var lite fel färgton. Och på veromoda hittade jag, i skinn som kostade 1500kr, lite för dyrt faktiskt! Sen var det på någon affär som jag skulle kunna tänka mig att köpa, bara en aning fel färgton.. Nelly kanske det var? Aja, hittar väl några så småning om hoppas jag :)
I helgen blir det fest, tror jag.
Men nu, nu blir det sängen! Godnatt på er alla, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: haha, det är absolut okej att fråga det! :D

Jag bor i Töreboda, 17 min med tåg från skövde :D

2011-09-19 @ 22:54:17
URL: http://matildaengdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0